"E baš zato moj učeni velegrađanine, ja ne volim grad! Jer to se njemu ne može dogodit. Meni je draga ova naša mala, smišna, luckasta pozornica, s ovin kletinetom od prisjednika i sa ovin imbećilom od popa i sa ovom mojon išempjanom Bepinom!"
Prijava
x
x
Registracija
x

Forum je nadograđen na najnoviju verziju. U narednih nekoliko dana očekujte greške koje ćemo čim prije otkloniti. Hvala / PRIJAVI KVAR

Re:Pozdrav iz Hercegovine

Više...
marko87's Avatar 21 Sij 2019 16:12 - 22 Sij 2019 11:50 #1 od marko87
Ekipa pozdrav. Kako sam već u naslovu rekao ja sam iz Hercegovine točnije Ljubuški, zovem se Marko i imam 31god.

Forum pratim već odavno i samo se nikako natjerati ranije da se prijavim.

U ribolovu sam totalni početnik i osim ribolova sa bambusovim štapom i najlonom na rijeci dok sam imao 12-13god i par odlazaka u lov lignji kada bih ljeti došao kod cure na more nisam imao blage veze.

Prije nekih pola godine sam u dogovoru sa dva frenda krenuo ići po okolnim jezerima u ribolov i to je bila ljubav na prvi pogled. U medjuvremenu na tavanu pronalazim dva spin štapa koji stoje tu od tih mojih početaka na rijeci. Na štapove me napomenuo stari koji ih je donio iz Njemačke meni za poklon a ja sam na to totalno zaboravio.

Tada je krenulo kupovanje opreme, mašinica po raznoraznim trgovinama uglavnom sve je zadovoljavalo naše potrebe jer se nismo pomicali dalje od ulova malih somića.

Lagano nam je to dosadilo i sve više nas je privlačilo more, a kako se primakao kraj godine nije bilo mogucnosti za kupnju godišnjih dozvola a ove ostale su nam bile preskupe ponekad bi se prošvercali i pošli malo u ribolov na more.
Odlasci su u 99% slučajeva uzaludni sto se ulova tiče ali ljubav prema moru i ribolovu samo je rasla. Tako da smo vec u 11.mj krenuli sa kupovanjem ozbiljnije opreme, spin nas je sve više privlačio i varalice su stizale kao lude iako ulova nije bilo :)